• Wanneer 04 juli 2020 13:00 t/m 31 augustus 2020 17:00 (Europe/Amsterdam / UTC200)
  • Agenda-item aan agenda toevoegen iCal

Voor de zomervakantie hebben Het Veenkoloniaal Museum en de Bibliotheek in Veendam samen een speurtocht gemaakt voor kinderen.

We hebben foto’s gemaakt van leuke versieringen die we bij gebouwen tegenkomen.
De foto’s zijn gemaakt aan de Burgemeester de Hoopstraat, Museumplein, Verlengde van Beresteynstraat en de Hertenkampstraat in Veendam. Kijk goed naar de huizen en zoek waar de foto’s gemaakt zijn.

Noteer het huisnummer op de speurtocht en zet vervolgens alle huisnummers in de juiste volgorde achterelkaar. Zo kraak je de kluis met de juiste foto!

Vergeet niet de slagzin op de speurtocht af te maken…en je maakt kans op leuke prijzen!

De speurtocht is vanaf zaterdag 4 juli tot 1 september af te halen bij het Veenkoloniaal Museum en bij de Bibliotheek Veendam. De speurtocht moet vóór 1 september worden ingeleverd in de stembus die bij de ingang van het museum staat (foyer vanBeresteyn).
Prijswinnaars worden in september bekend gemaakt en krijgen persoonlijk via email bericht.