• Wanneer 01 februari 2020, 13:00 - 17:00 (Europe/Amsterdam / UTC100)

Let op
LOCATIE: foyer van het Cultuurcentrum vanBeresteyn

Kom tijdens de Nationale Voorleesdagen naar het Voorleesfestival van Cultuurcentrum vanBeresteyn. Deze middag kun je genieten van een theatervoorstelling en meedoen aan de leukste spellen. Het Voorleesfestival is geschikt voor kinderen van 2 jaar en ouder. Een kaartje is incl. de voorstelling De Mega Mopperaar

**Muziekvoorstelling De Mega Mopperaar**
In een intieme voorstelling over mopperen, zien we een eend: Moppereend. Moppereend moppert niet altijd, maar vandaag wel. En weet je? Dat is helemaal oké. Want achter de wolken schuilt altijd de regenboog! Met veel plezier neemt De Toren van Geluid de kinderen mee in dit kleine, muzikale avontuur. Om te laten zien dat de zon niet altijd schijnt en een (mopper)buitje soms gewoon nodig is!

De voorstelling is gebaseerd op het Prentenboek van het Jaar: ‘Moppereend’ van Joyce Dunbar en Petr Horáček

**Spelen in de foyer**
In de foyer hebben de Bibliotheek, het Veenkoloniaal Museum en de Muziek-, Dans- en Theaterschool de leukste activiteiten voor je klaarstaan. Kom je spelen en ontdekken?