• Wanneer 23 september 2023, 10:30 - 17:00 (Europe/Amsterdam / UTC200)

In het kader van OET! vanBeresteyn is het museum is vandaag geopend van 10.00 tot 17.00 uur (gratis toegang)

Groningen zeilt: Knutsel je eigen bootje!

Kom bootjes knutselen in het Veenkoloniaal Museum! Passend bij de lopende expositie ‘Goningen zeilt’ kan je een eigen bootje maken.

Tijdstip: 10.30 uur en 14.00 uur
Locatie: Veenkoloniaal Museum

Open dag Muziek-, Dans en Theaterschool Veendam

Start van een nieuw muzikaal seizoen! Kom langs, kijk en luister wat de Muziek-, Dans- en Theaterschool Veendam (MDT) allemaal te bieden heeft! Probeer een instrument, zing mee, speel mee en ontdek wat je graag (beter) zou willen leren. Muziek-, dans- en theaterdocenten en leerlingen staan klaar om je van alles te vertellen over de verschillende lessen en mogelijkheden. Maar alleen even rondneuzen, presentaties kijken en de sfeer proeven kan natuurlijk ook!

14.00 uur – Barokensemble MDT – Foyer vanBeresteyn
14.20 uur – Duo – Veenkoloniaal Museum
15.00 uur – Tess & The Fellas – Foyer vanBeresteyn
15.20 uur – Duo – Veenkoloniaal Museum