€ 18.50 incl. btw
9.0%
Aantal
Aanschaffen Updaten winkelwagen Bestel nu

We nemen u in deze almanak wederom mee terug in de tijd. Archeoloog Henny Groenendijk gaat in op het belang van ijzeroer. Eeuwenlang, al vanaf de prehistorie tot in de jaren dertig van de vorige eeuw werd het gewonnen om ijzeren voorwerpen te maken. Maar liefst vier artikelen in onze almanak gaan in op het bedrijvige en ondernemende verleden van de Veenkoloniën, kortom, van zetmeel tot hypotheekverstrekker, alhoewel die van de Veenkoloniale hypotheekbank er één is met een donker randje. In de vaste rubriek ‘Een mooi stuk’, neemt conservator Celine Vister u mee in de tijd dat bijna iedereen, ook mannen, nog konden breien.

Donateurs van de Stichting Veenkoloniaal Museum ontvangen de Veenkoloniale Volksalmanak jaarlijks automatisch thuis.

Nederlands / paperback / 176 pagina's

Toon bruto prijs
Show price with taxes included
Aantal
Artikel verzendbaar
Geef aan of het artikel verzendbaar is, downloads e.d. niet
Flag whether shipping of this item is free.
Toon beschikbaarheid artikel
0,0